Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Roberts - 11 juni 2014 05:59

Godmorgon!

 

I denna blogg ska jag bara skriva om mina drömmar jag haft och inget annat om jag inte får något annat infall under vägen.

 

Jag har hela mitt liv haft livfulla drömmar som berättat intressanta och märkliga historier för mig. Jag påstår inte att dessa drömmar betyder något men kan hända de leder till något skratt eller igenkännande från dig, min läsare.

 

140611:

 

Inatt så var jag hoss en läkare för att undersöka mitt knä som jag fick reda på var utslitet efter att hon gjort en undersökning på detta. Det var höger knä ooch hade en lång tunn nål som hon stack genom knäet och "skakade" lite. Jag berättade för henne om mina problem för 30 år sedan, nej 20 år sedan drygt, om vätska i knäna som en läkare tömde ut och efteråt varnade för att dom gjorde inte så längre för riskerna med att det kunde bli kroniskt. Detta tyckte hon var lite roligt. Jag spekulerade även i varför knäna var utslitna, om det kanske berott på att jag förstört dom med innebandy.

 

Med i drömmen var för övrigt även min syster och mamma. Min syster ville sticka hål på en "böld" mamma hade i ansiktet men jag sa att det vore nog bäst om läkaren gjorde det vilket hon höll med om.

 

Amläggningen där vi var hos läkaren, var också tydligen en idrottsanläggning. Efter jag blivit undersökt började en massa tjejer strömma in i huset och byta om, myckett ogenerade (men inget naket i drömmen), för tydligen skulle dom tävla i cheerleading. Min läkare var en av de tävlande.

 

Tävlingen hade rätt hög status då den direktsändes av SVT. En av coacherna för ett av lagen skulle intervjuas av en reporter som improviserade frågorna på plats efter att coachen, som hette Gun, lekt färdigt med sin rockring.

 

Jag hoppas att även du drömt något roligt!

Robert.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards