Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Roberts - 19 juni 2014 07:26

Godmorgon!


Jag har varit dålig på att uppdatera några dagar nu med drömmar. Det blir ibland så att vissa dagar ocn nätter minns man drömmarna sämre än andra.


Inatt minns jag inte så mycket av drömmarna heller. Jag vet att i första drömmen var jag något av en trippelagent som jobbade inom organiserad brottslighet där min chef var en kort satt man som liknade Danny DeVito rätt mycket.  I den drömmen slutade det med att jag hade ihjäl en av skurkarna i slutet men minns inte riktigt hur. Det var en kvinna.


I sista drömmen inatt så var jag på "den andra" macken i Rinkabyholm, inte den vanliga som ligger vid vägen mot Dunö alltså. Dvs en påhittad mack, men en innehavarare som hade ett bekant ansikte dock som jag ej kan placera. Jag letade efter något godis men kunde inte hitta något. Jag letade bland hyllor och lådor men fann bara olika påsar med texten "Wetsex" på. Dom verkade innehålla något marsipanliknande i grönt. Jag tänkte "Aha, detta är jag ju inte ute efter". Påsarnna gick i gammeldags lila och genomskinligt. Jag lämnade till slut macken utan attt köpa något utan att innehavararen blev sur för det.


Dröm sött nu alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards